À a appena conclusa Green New Energy Expo, u Djibouti Cross-Border E-commerce Exhibition Center hà vintu l'alti lodi è u ricunniscenza di u cumpratore è u Ministeru di a Comunicazione Etiopia cù a so eccellenti attività di mostra è di prumuzione. U 5 dicembre, ora lucale, a squadra di cummercianti etiopi hà visitatu u Gyllati Cross -border E -commerce Exhibition Center per fà investigazioni è investigazioni approfondite. U direttore generale di a nostra cumpagnia Hou Min hà accoltu cun calore.
U centru di fiera di e-commerce transfrontaliero di Djibouti hà una posizione geografica unica. Hè u centru chjave per cunnette u mercatu asiaticu-africanu. Hè un centru chjave chì cunnetta u mercatu europeu asiaticu-africanu. E facilità internu di u centru di esibizione sò cumpleti è avanzati, integrati big data marketing precisu, esibizioni diversificate in linea è offline, è una catena di supply chain one-stop ottimisazione; squadre di operazione prufessiunale sò ricchi di sperienza è sò familiarizati cù tuttu u prucessu di l'affari transfrontaliari.
U ghjornu di l'ispezione, i cummercianti etiopi anu trasladatu intornu à l'area di u centru di l'esposizione, è l'esibizioni speciali in a nostra cità sò stati fermamente attratti. Si sò riuniti intornu à i machini agriculi è anu dumandatu cù cura a cunvenzione di u funziunamentu è u mantenimentu di u mantenimentu; Toccu u mutore industriale per sente a so superba craftsmanship è a struttura di funziunamentu liscia; durante u periodu di scambiu, l'atmosfera era calda è armoniosa, è i cummircianti etiopi francu spartutu a pianificazione di sviluppu di l'industria Etiope, è u pianu di sviluppu industriale Etiopi, è I punti di dolore è u putenziale di u mercatu elettromeccanicu sò assai adattati à i prudutti di Liaocheng è a dumanda lucali. , è aspittà à e prospettive larghe di u pruduttu dopu l'atterrissimu. A squadra di a squadra ùn hà risparmiatu alcun sforzu per spiegà u pianu simplificatu di i prucessi d'importazione, a pianificazione esclusiva di rotte di logistica transfrontaliera, è strategie di prumuzione di cummercializazione lucalizata per aiutà à apre rapidamente u mercatu etiopiu è vince a reputazione di l'utilizatori.
A visita à i cummercianti etiopi hè senza dubbitu una stretta di manu in profonda in l'industria naziunale è Unicom. Da una banda, avemu apertu a porta di u mercatu etiopiu per i prudutti di specialità di a cità per aiutà l'imprese à apre novi curve di crescita d'oltremare è prumove l'ecunumia lucale; da l 'altra banda, chì i cunsumatori Etiopi capisce i prudutti Chinese high-di qualità, arricchisci scelte di vita di ogni ghjornu, valurizà i dui citadini Friendly amicizia.
In u prossimu passu, u Djibouti Cross -border E -commerce Exhibition Center unisce a manu cù i cummircianti di l'Africa orientale cum'è l'Etiopia è l'imprese di a cità per dragà u prucessu d'importazione è di l'esportazione per accelerà l'efficienza di a circulazione di u produttu; aduprà Strumenta di marketing digitale à cuntà stori culturali di produttu, rinfurzà a reputazione di a marca Essence
Postu tempu: Dec-06-2024