Serà u primu in u mondu ! L'esportazioni di a Cina cumincianu un modu "surge".

96969696
"L'esportazioni annuali (auto cinesi) più di u Giappone hè una cunclusione anticipata", l'agenza di notizie Kyodo di u Giappone hà citatu l'ultimi dati publicati da l'Associazione di l'Industria di l'Automobile di u Giappone hà dettu chì l'esportazioni di l'automobile di a Cina in u 2023 sò previste di superà u Giappone, diventendu u primu in u mondu per u primu. tempu.
Vale a pena nutà chì una quantità di rapporti istituzionali anu previstu chì a Cina hè prevista di superà u Giappone quist'annu è diventà u più grande esportatore di auto in u mondu. 4.412 milioni di unità!
Kyodo News 28 da u Japan Automobile Manufacturers Association hà amparatu chì da ghjennaghju à nuvembre di questu annu, l'espurtazioni di l'auto di u Giappone eranu 3,99 milioni di unità. Sicondu a statistiche precedente di l'Associu Chine di i Produttori di l'Automobile, da ghjennaghju à nuvembre, l'espurtazioni di l'auto di a Cina anu righjuntu 4,412 milioni, cusì l'espurtazioni annuali di a Cina più di u Giappone hè una cunclusione anticipata.
Sicondu a Japan Automobile Manufacturers Association è altre fonti, questa hè a prima volta da u 2016 chì u Giappone hè statu cacciatu u primu postu.
U mutivu hè chì i pruduttori cinesi anu migliuratu e so capacità tecniche sottu u sustegnu di u so guvernu è ottinutu a crescita di l'esportazione di veiculi elettrici puri di prezzu è di alta qualità. Inoltre, in u cuntestu di a crisa di l'Ucraina, l'esportazioni di i veiculi di benzina in Russia anu ancu crisciutu rapidamente.
Specificamenti, secondu a statistiche di l'Associu Chine di Manufacturers di l'Automobile, da ghjennaghju à nuvembre di questu annu, l'espurtazioni di l'auto di u passageru di a China eranu 3,72 milioni, un aumentu di 65,1%; L'esportazioni di veiculi cummirciali eranu 692,000 unità, in crescita di 29,8 per centu annu à l'annu. Da a perspettiva di u tipu di sistema di putere, in i primi 11 mesi di questu annu, u voluminu di l'esportazione di i veiculi di carburante tradiziunali era 3,32 milioni, un incrementu di 51,5%. U voluminu di l'esportazione di i veiculi d'energia nova hè stata di 1.091 milioni, in crescita di 83.5% annu à l'annu.
Da u puntu di vista di u funziunamentu di l'impresa, da ghjennaghju à nuvembre di questu annu, trà e prime dece imprese in l'esportazioni di veiculi di a Cina, da u puntu di vista di a crescita, u voluminu di l'esportazione di BYD era 216 000 veiculi, un aumentu di 3,6 volte. Chery hà esportatu 837 000 veiculi, un aumentu di 1,1 volte. Great Wall hà esportatu 283.000 veiculi, in crescita di 84,8 per centu annu à l'annu.
Cina hè vicinu à diventà u numeru unu in u mondu
L'agenzia Kyodo News hà dettu chì l'esportazioni di l'auto di a Cina sò rimaste à circa 1 milione di unità finu à u 2020, è dopu anu aumentatu rapidamente, ghjunghjendu à 201,15 milioni di unità in 2021 è saltendu à 3,111 milioni di unità in 2022.
Oghje, l'espurtazioni di "vehiculi d'energia nova" da a Cina ùn sò micca solu in crescita in i mercati europei cum'è u Belgio è u Regnu Unitu, ma ancu prugressu in l'Asia Sud-Est, chì l'imprese giapponesi consideranu un mercatu impurtante.
À u principiu di marzu, e vitture chinesi anu mostratu momentum per ritruvà. I dati mostranu chì l'exportazioni di l'automobile di a Cina in u primu trimestre di 1,07 milioni di unità, un aumentu di 58,1%. Sicondu l'Associazione Giapponese di Produttori di l'Automobile, l'esportazioni di l'auto di u Giappone in u primu trimestre eranu 954 000 unità, un aumentu di 5,6%. In u primu trimestre di questu annu, a Cina hà superatu u Giappone per diventà u più grande esportatore di l'auto in u mondu.
"Chosun Ilbo" di Corea di u Sudu à quellu tempu hà publicatu un articulu chì lamentava i cambiamenti in a reputazione di a vittura cinese è a quota di mercatu. "I vitture cinesi eranu solu falsi à boni prezzu una decina d'anni fà... Di recente, però, più è più persone dicenu chì micca solu e vitture chjuche, ma ancu e vitture elettriche chinesi anu una competitività di prezzu è prestazioni.
"A Cina hà superatu a Corea di u Sudu in l'esportazioni di l'auto per a prima volta in u 2021, hà superatu a Germania l'annu passatu per diventà u sicondu esportatore di u mondu, è hà superatu u Giappone in u primu trimestre di questu annu", hà dettu u rapportu.
Sicondu a previsione di Bloomberg u 27 di questu mese, e vendite di tram di BYD sò previste di superà a Tesla in u quartu trimestre di u 2023 è diventà u primu in u mondu.
Business Insider usa dati per pruvà sta futura consegna di a corona di vendita: in u terzu trimestre di questu annu, a vendita di veiculi elettrici BYD hè solu 3000 menu di Tesla, quandu i dati di u quartu trimestre di questu annu sò liberati à principiu di ghjennaghju di l'annu prossimu, BYD hè prubabilmente superà Tesla.
Bloomberg crede chì paragunatu cù u prezzu altu di Tesla, i mudelli di vendita di BYD sò più competitivi cà Tesla in termini di prezzu. U rapportu hà citatu e previsioni di l'agenzia d'investimentu chì, mentri Tesla guida sempre BYD in metriche cum'è entrate, prufitti è capitalizazione di u mercatu, sti lacune si restringeranu significativamente l'annu prossimu.
"Questu serà un puntu di svolta simbolicu per u mercatu di i veiculi elettrici è cunfirmà ancu più l'influenza crescente di a Cina in l'industria automobilistica globale".
Cina hè diventata u più grande esportatore di vitture
Cù a ricuperazione stabile di a dumanda in u mercatu di i veiculi d'energia nova, dopu à i dati di l'esportazione in a prima mità di questu annu, l'agenzia di qualificazione internaziunale Moody's hà publicatu una stima in Aostu chì paragunatu cù u Giappone, u gap mediu mensile di l'esportazioni di l'auto di China in u u sicondu trimestre era di circa 70.000 veiculi, assai più bassu di i quasi 171.000 veiculi in u listessu periodu di l'annu passatu, è a distanza trà i dui lati hè ristrettu.
U 23 di nuvembre, un rapportu publicatu da l'istitutu di ricerca di u mercatu di l'automobile tedescu hà ancu dimustratu chì l'automobilisti chinesi cuntinueghjanu à fà forte in u campu di i veiculi elettrici.
Sicondu u rapportu, in i primi trè trimestri di questu annu, l'imprese di l'auto cinesi anu vindutu un totale di 3,4 milioni di veiculi à l'esteru, è u voluminu di l'esportazione hà superatu quellu di u Giappone è a Germania, è cresce rapidamente. I veiculi elettrici rapprisentanu u 24% di l'esportazioni, più di u doppiu di a quota di l'annu passatu.
U rapportu di Moody's crede chì, in più di a dumanda crescente di veiculi elettrici, unu di i motivi di a rapida crescita di l'esportazioni di l'auto chinese hè chì a Cina hà vantaghji significativi in ​​u costu di produzzione di veiculi elettrici.
A Cina pruduce più di a mità di a pruvista di litiu in u mondu, hà più di a mità di i metalli di u mondu, è hà un costu di travagliu più bassu cumparatu cù a cumpetizione di u Giappone è di a Corea di u Sudu, u rapportu hà dettu.
"In fattu, a velocità à quale a Cina hà aduttatu novi tecnulugia in l'industria di l'automobile hè senza paragone". L'economisti di Moody's anu dettu.


Tempu di Postu: Jan-04-2024